Олімпіада – це захід, головною метою якого є пошук та підтримка обдарованої учнівської молоді, здатної продемонструвати глибокі теоретичні знання з різних галузей права, здатність до критичного мислення, уміння наводити переконливі аргументи і докази, висловлювати власну думку.

Складових успішного виступу учнів на Всеукраїнських олімпіадах є багато. Серед найважливіших можна виділити наступні:
- система виявлення талановитих учнів, яка б давала змогу визначити саме тих учнів, які дійсно можуть бути переможцями Всеукраїнських олімпіад;
- наявність вчителів-тренерів, які здатні таких учнів виявити, бажають і можуть працювати з талановитими учнями на Всеукраїнському рівні;
- створення відповідних умов підготовки учнів;
- подолання деяких причин, пов’язаних із самим проведенням олімпіад.

Виявити талановитого учня, далі розвивати його і працювати з ним може лише відповідно підготовлений вчитель-тренер, який сам є фахівцем своєї справи, ентузіаст і не завжди на перше місце ставить матеріальну винагороду. Що стосується учнів, то слід пам’ятати, що складовими їхнього успіху виступають здібності до даного предмету, нестандартність мислення, базова підготовка, бажання працювати на високому рівні.

Зосереджуємо увагу тренерів та організаторів з підготовки до Всеукраїнських олімпіад, що надзвичайно важливу роль у знаннях учасників відіграє система в організації навчання. Тому рекомендуємо зазделегідь скласти план-програму проведення підготовки до олімпіади у відповідності до кожного класу, а далі – її виконувати, за потреби вносячи корективи.

Методисти ЦОТ пропонують вчителям, тренерам, учням методичні рекомендації для підготовки до олімпіад

Кiлькiсть переглядiв: 1403