/Files/images/nklyuz_navch/інклюзивна освіта.jpg

ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ - це система освітніх послуг, що ґрунтується на забезпеченні основного права дитини на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах закладу загальної середньої освіти.

Наказом МОН від 01.10.2010 р. № 912 затверджено Концепцію розвитку інклюзивного навчання.

Нормативно-правова документація:

Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.07.2020 №944 "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами"

Лист Міністерства освіти і науки України від 25.06.2020 № 1/9-348 "Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти"

Постанова Кабінету Міністрів України №588 від 09 серпня 2017 року «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»

Постанова Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр"

Постанова Кабінету Міністрів України №88 від 21 лютого 2018 року « Про деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»

Наказ МОНУ від 23.04.2018 № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти»

Лист Міністерства освіти і науки України від 12.07.2016 № 19-364 "Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами"

Лист МОНмолодьспорту №1/9-529 від 26.07.2012 р. «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»

Наказ МОН № 912 від 01.10.2010 р. «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання»

Лист МОНмолодьспорту № 1/9-384 від 18.05.2012 р. «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»

Методичні рекомендації:

ІV Всеукраїнську заочну науково-практичну конференцію з міжнародною участю “Педагогіка здоров’я”

Інклюзивна освіта: нормативно - правове забезпечення, проблеми та перспективи впровадження в Харківському регіоні

Джерело педагогічних інновацій

Психолого-педагогічний супровід інклюзивного навчання дітей

Кiлькiсть переглядiв: 714