Семінар для вчителів біології

4 грудня 2014 року на базі Харківської загальноосвітньої школи № 44 було проведено районний семінар для вчителів біології за темою: «Застосування методів проблемного навчання в процесі вивчення біології як умова розвитку пізнавальної активності учнів».

У семінарі взяли участь 19 вчителів біології загальноосвітніх навчальних закладів Комінтернівського району.

Мета семінару:

  • ознайомлення учасників семінару з практикою роботи навчального закладу щодо застосування методів проблемного навчання в процесі вивчення біології;

  • вдосконалення фахових компетентностей вчителів біології;

  • презентація досвіду роботи вчителя біології ХЗОШ №44 Булатової Т.В. щодо застосування методів проблемного навчання в процесі вивчення біології.

Задачі семінару:

  • розширення знань та вмінь учасників семінару щодо застосування методів;

  • проблемного навчання в процесі вивчення біології;

  • аналіз практичного використання методів проблемного навчання на різних етапах сучасного уроку біології;

  • набуття практичних навичок із застосування методів проблемного навчання на різних етапах уроку біології.

У ході роботи вчителі шкіл району ознайомились з досвідом роботи вчителя біології ХЗОШ № 44, «спеціалістом вищої категорії», «старшим вчителем» Булатової Тамари Василівни. Учитель презентувала власний досвід роботи з питань застосування методів проблемного навчання в процесі вивчення біології.

Також присутні ознайомилися з доповідями - презентаціями:
• директора ХЗОШ № 44 Івахненко Л.В. - «Проблемне навчання як засіб формування пізнавальних і творчих здібностей учнів»;
• заступника директора з НВР Коваленко Л.О.- «Проблемне навчання на уроках біології»;
• методиста методичного центру управління освіти адміністрації Комінтернівського району В’юнник Я.А.- «Застосування методів
проблемного навчання в процесі вивчення біології»».


Під час практичної частини семінару вчителі провели аналіз фрагментів уроків з біології та набули навички із застосування методів проблемного навчання під час конструювання уроку.

На рефлексії вчителі обмінялися власним досвідом з питань застосування методів проблемного навчання в процесі вивчення біології.

Кiлькiсть переглядiв: 189