Повернутися до звичайного режиму

Проведення в ЗНЗ Комінтернівського району уроку (виховної години) «Я – українець»

Відповідно до листа Головного управління МВС України в Харківській області від 23.04.14 № 99/599 Департамент науки і освіти обласної державної адміністрації повідомляє, що Міністерством внутрішніх справ України розроблений план заходів щодо стабілізації соціально-політичної ситуації в державі.

У школах Комінтернівського району відбулися уроки (виховні години) «Я – українець». У межах заходу було приділено особливу увагу питанню виховання національної свідомості та самосвідомості, що є осягненням себе представником певного народу, носієм його культури, знавцем минулого й сучасного, діяльність якого спрямована в майбутнє.

Виховання моральності та патріотизму має ґрунтуватися на піднесенні громадянського почуття, яке закладене в людині генетично, проте позитивно розвивається чи деформується залежно від соціального оточення. В.Скуратівський зазначав, що любов до рідного краю, родини, Батьківщини змалечку закладається в людині несвідомо. Справжня любов досягає найвищого вияву, коли є духовно усвідомленою, самовизначеною. Якщо переважає інстинктивність, то любов до Батьківщини може обернутися «сліпим афектом», здатним знівелювати совість, справедливість і навіть сенс життя. За таких умов людина переживає не творче піднесення, а зневагу до інших народів. Ідея Батьківщини передбачає в людині духовність. Якщо людина не має її, то може прожити все життя в межах своєї держави і не «знайти» Батьківщини, не полюбити її. Це зумовлюють егоїстично-особистісні або егоїстично-групові інтереси. Часто такі люди з егоїстичних міркувань видають себе за патріотів, симулюють любов. Їх завжди висміювали в художній літературі. Прикладом справжньої любові до Батьківщини є Святослав Хоробрий, Володимир Великий, Володимир Мономах, Богдан Хмельницький, а також ті національні герої, які все життя присвятили боротьбі за щастя та добробут України.

Принципи громадянськості та патріотизму не лише відроджують моральні цінності минулого, а й потребують діяльного ставлення до свого народу, у чому відображається національна гордість і любов до Вітчизни, громадянська відповідальність за її долю, а також емоційне підпорядкування особистістю свого життя спільним національним інтересам та виявляється в готовності служити Батьківщині й захищати її від ворогів.


На ви уроках (виховних годинах) учителі доносили учням такі істини: людина — це абсолютна цінність, сім'я — середовище розвитку людини, частина історії народу, праця — основа людського буття, рівня життя, знання — багатство особистості, надія народу, а школа — її наріжний камінь, Батьківщина — це початок усього, пам'ять серця, народження душі, народження громадянина. Земля — загальний дім, родина, батьківщина для всього людства, цілісного й неподільного, мир — головна умова існування Землі, Батьківщини, сім'ї, людини і є такою завдяки знанню та праці.

Кiлькiсть переглядiв: 250